Datum publicatie: 29 Juni 2025
Bij de ALV 2025 op 2 juni heeft Mark van der Hoeven het voorzitterschap overgenomen van André Vismans. Mark heeft het afgelopen jaar al warmgelopen in het bestuur en zich onder andere beziggehouden met het meerjarig onderhoudsplan en het financieel jaarverslag. 'Het is een eer voorzitter te zijn van onze mooie, bloeiende vereniging, die niet alleen voorziet in een recreatieve voorziening maar ook de sociale samenhang in de buurt versterkt. Samen met de andere bestuursleden, medewerkers en vrijwilligers zet ik me graag in voor een bloeiend Zwarte Plasje. Tot ziens op het bad'!